1-30

הרמת גבות

גבות נפולות יכולות להתבטא במראה עייף ומבוגר ש״סוגר את העין״ ומפריע להרמוניה של מראה הפנים. הרמת הגבות חזרה למקומן הטבעי, משפרת את קווי המתאר של הפנים ואת מראה העין, והיא קריטית למראה פנים רענן. ההתייחסות לגבה והרמתה בצורה נכונה, יוצרות מראה מרענן וצעיר יותר שנשאר לאורך זמן, וזאת בניגוד לבוטוקס שאינו מחזיק לאורך זמן (לרוב כ3 חודשים).

את ניתוח הרמת גבות מבצע ד"ר ויסמן במגוון שיטות, ובהתאמה אישית לצורך הספציפי של המטופל. ד"ר ויסמן מכיר היטב את השיטות ורזי הניתוחים השונים להצערת מראה הפנים על ידי הרמות הגבות, ומעניק לכל מטופל תוצאות טבעיות לאורך זמן.

השיטות בהן משתמש ד"ר ויסמן להרמת הגבות:

  • דרך חתך של ניתוח עפעפיים.
  • דרך קו השיער.
  • דרך הגבה עצמה.

למי ניתוח הרמת גבות מתאים?

ניתוח הרמת גבות מיועד לרוב לנשים מעל גיל 40 המעוניינות לקבל מראה צעיר בפנים באזור הגבות בפרט. מלבד זאת, היא מתאימה גם לצעירות המעוניינות במראה אקזוטי של עיניים מלוכסנות מעט. כמו כן, הוא מתאים גם בהיבט הבריאותי לנשים שחוו צניחת עור באזור הגבות והמצח, שגרמה להפרעה בשדה הראייה או אי נוחות.

העיקרון שמנחה  את ד"ר ויסמן בתהליך ניתוח הרמת גבות הוא שמירה של תוצאה טבעית ככל הניתן, ללא מראה 'מופתע' וללא מראה מורם מידי הצידה. הניתוח נעשה תוך הקפדה על צלקת עדינה וכמעט בלתי נראית ובהתאמה אישית לכל מטופל.

לייעוץ מקצועי ותיאום פגישת היכרות, התקשרי או השאירי פרטים

דילוג לתוכן