1-70

הזרקת שומן לפנים


כחלק משלב ניתוח מתיחת פנים, ד"ר ויסמן מבצע הזרקת שומן לפנים, במטרה  להחזיר את הנפח ואת איכות העור למטופלות. העשרת השומן בתאי גזע ייחודיים, גורמים לייצור חדש וטבעי של קולגן צעיר, וכך למעשה מחזירים את הנפח שצנח והתדלדל עם השנים. 

כיום, רבים נוטים לרוץ ולטפל בקמטים על מנת לקבל עור פנים צעיר ורענן, אך כדאי לדעת שקמטים הם לא הגורם העיקרי למראה פנים בוגר, והוא זניח ביחס לדלדול הרקמות העמוקות – השומן והעצם. צניחת ודלדול השומן בפנים נוצר באופן טבעי כחלק מתהליך ההתבגרות שלנו ומשני לאיבוד נפח עצם בפנים. ספיגת העצם ונסיגתה מביאות לקח ש״הבמה״ עליה יושב  השומן בפנים נשמטת ועל כן השומן צונח מטה.משלב זה של איבוד עצם ונפילת הרקמות הרכות  מהווה את הגורם העיקרי למראה המבוגר של הפנים.

למי מתאימה הזרקת שומן לפנים?

מלבד האפקט של הזרקת שומן לאחר ניתוחי פנים, הוא מתאים גם לנשים המעוניינות לפסל את  הפנים שלהן. ההזרקות מתאימות להדגשת עצמות הלחיים, לאפקט הרמה של הרקות, הרמת קו הלסת, למטרת טשטוש שקעים בסמוך לעיניים ההופך מראה עייף למראה צעיר או באזור קדמת האוזן. במקרים אלה, הזרקת השומן מצעירה פלאים את עור הפנים ומעניקה לו מראה רענן לכל החיים.

המטרה של הזרקת שומן

הזרקת שומן היא חלק משלבי ניתוחי פנים, ותפקידה למלא את הדלדול שנוצר בפנים, וכך להפחית באופן משמעותי קמטים וקמטוטים ולהחזיר את עור הפנים כמה שנים לאחור. השומן המוזרק לעור במהלך ניתוחי הפנים משפר פלאים את איכות העור על ידי תאי גזע המשפרים את איכות העור. התוצאה הנראית לעין היא עור מלא חיים בגוון אדמדם. חשוב לדעת שחלק ניכר מהשומן המוזרק (בערך כ20%-40%) יישאר בפנים לכל החיים, וזאת בניגוד להזרקות אחרות הנחשבות לפגות תוקף.

לייעוץ מקצועי ותיאום פגישת היכרות, התקשרי או השאירי פרטים

דילוג לתוכן