1-70

הזרקת חומרי מילוי


השימוש בחומרי מילוי לעיצוב הפנים והגוף קיים עשרות שנים, אך רק ב 20 שנה האחרונות התקדם לפרקטיקה נפוצה, ונהיה פופולרי עם הופעה של חומרים בטוחים לשימוש.

אנו מציעים ללקוחותינו מגוון חומרי מילוי, בהם חומצה היאלורונית, רדיאס (Radiesse) והזרקת שומן עצמי. חומרי ההזרקה בקליניקה בטוחים לשימוש, ומאפשרים עיצוב ופיסול של הפנים והגוף, כאשר לכל אחד מהחומרים הללו יתרונות משלו.

  • עיצוב שפתיים – אם בגלל שפתיים דקות באופן טבעי/גנטי או ירידה בנפח בשל שינויי גיל, שפתיים מלאות וחלקות משנות את מראה הפנים. עם השנים, שפתינו נוטות לאבד חלק מהנפח שלהן, דבר הפוגע בהגדרת קווי המתאר שלהן. כמו כן, תנועה מרובה באזור, נזקי שמש ועישון גורמים לריבוי קמטים. חומרי המילוי מחזירים לשפתיים את הנפח שאבד, ויחד איתו – את המראה המאפיין אותנו.
  • פיסול אף – כאשר לא מעוניינים לעבור ניתוח אף, או אפילו לאחר ניתוח לא מוצלח, ניתן לעצב את האף באמצעות הזרקה של חומצה היאלורונית. עיצוב האף מתבצע במרפאה, אורך 10 דקות בלבד, אינו כלול בהחלמה ארוכה או כאבים ומעל לכל – הוא גם הפיך, וניתן להשיבה את האף למראהו הקודם.
  • פיסול פנים והחזרת נפח – הזדקנות העור, ההבעות השונות שלנו, צניחת השומן, כל אלה מותירים רישום בפנינו: נפילת הלחיים, הקמטים בציידי הפה, קו הלסת, השקעים ברקות, ואזורים רבים אחרים ניתנים לטיפול ע"י חומרי מילוי.

 שימוש מושכל בחומרי מילוי יסייע לטשטש את הקמטים האלה ויאפשר בניה מחדש של הנפחים שאבדו, תוך שמירה על מראה טבעי.

  • קמטוטים – לטיפול מינורי ומקומי יותר בקמטוטים ספציפיים שנוצרו לאורך השנים, בפרט סביב העיניים והפה, ניתן להשתמש בחומצה היאלורונית "רכה" המתאימה במיוחד לספיגה באזורים אלה.
  • מילוי תנוכי אוזניים – עם הגיל התנוכים מדקקים, מאבדים מנפחם ומתמלאים קמטים. ניתן להזריק חומרי מילוי לתנוכי האוזניים להשבת מראה צעיר ומתוח.
  • צוואר ומחשוף – במקרים של רפיון וקמטוטים קלים באזור הצוואר והמחשוף יש מקום לטיפול בחומרי מילוי. טיפול שכיח לאזור הוא שימוש ברדיאס, או חומצה היאלורונית דלילה, במקרים מסוימים ניתן אף לשלב בוטוקס בטיפול.

לקביעת פגישת יעוץ

דילוג לתוכן