body2

תיקון גינקומסטיה (הסרת שד עודף בגברים)


גניקומסטיה היא התפתחות חריגה של בלוטות חלב הגורמת להופעה של שדיים אצל גברים. תופעה זו אינה אסתטית וגורמת לגברים למבוכה רבה, במיוחד בהורדת חולצה, בים או כאשר החולצה צמודה לגוף. גניקומסטיה יכולה להופיע בדרגות שונות, לעיתים יהיה שינוי משמעותי במבנה החזה ולעיתים יהיה מראה אסימטרי המורכב מרקמות שומן. 

הסיבות לגניקומסטיה מגוונות מאוד ויכולות להיגרם כתוצאה מחוסר איזון בהורמוני המין, כחלק מהתפתחות טבעית או כתוצאה מהשפעה של תרופות שונות המעודדות את צמיחת החזה. כמו כן, ישנן בעיות רפואיות שונות העשויות לגרום לתופעה כמו גידולים בעיות בכבד, בבלוטת התריס ועוד.

הכל על תיקון גינקומסטיה

תיקון גינקומסטיה נחשב כיום לטיפול המוכח והיחיד שמניב תוצאות לטווח הארוך, וזאת ביחס לטיפולים תרופתיים שונים. הניתוח נעשה בשאיבה או בחיתוך המותיר צלקות מוסתרות היטב, תוך הסרת רקמות שד עודפות. המטרה היא להשיג מראה חזה שטוח, מוצק וגברי יותר.

כיצד הניתוח מתבצע?

שאיבת שומן – הליך זה זהה לניתוחי שאיבות שומן ומתבצע על ידי חתך קטן בשני צידי החזה – בקצה העטרה או בתוך בית השחי. דרך החתכים הללו שואבים את השומנים או את רקמות בלוטות עודפות. השאיבה פשוטה וקלה וניתן לחזור לשגרה מספר ימים לאחר הניתוח.

הסרת רקמות – את הסרת הרקמות מבצעים במקרים של גינקומסטיה קשה, במטרה להשיג תוצאות טובות. בשיטה זו ניתן להסיר כמויות גדולות יותר של רקמת בלוטות ועור עודף על ידי חיתוכים באורכים שונים (תלוי בהיקף הניתוח). במקרה זה החתכים לא יבלטו לעין, מכיוון שהם נעשים בתוך העטרה או בקפלי העור באופן מוסתר היטב.

ד"ר ויסמן מתמחה בתיקוני גינקומסטיה וחשוב לו להשיג תוצאה מדויקת של חזה גברי והרמוני, עם מינימום צלקות, בצורה המתאימה לשאר חלקי הגוף ומדגישה את גבול שריר החזה הגדול (פקטורליס).

לקביעת פגישת יעוץ

דילוג לתוכן