1-67

הסרת עודפי עור


ניתוח לעיצוב הגוף והסרת עודפי עור מיועד למטופלים שהפחיתו קילוגרמים רבים, אולם נותרו על גופם עודפי עור משמעותיים, המקשים עליהם לתפקד ופוגעים במראה האסתטי של הגוף. שינויים אלה יכולים להיות לאחר קיצור קיבה, מעקף קיבה, שרוול או לאנשים שירדו במשקל באופן קיצוני וטבעי לחלוטין.

עודפי העור שהצטברו עם השנים נוצרו עקב עור שגדל והתרחב אך הוא איננו "קטן" ומצטמצם עם הירידה במשקל. עודפי העור יכולים להיות משמעותיים ו"תלויים", ופרט למטרד האסתטי שכרוך בהם, גם מועדים להופעת פטריות, כיבים, פצעים וריחות לא נעימים.

מתי מומלץ לבצע ניתוח להסרת עודפי עור?

את ביצוע הניתוח להסרת עודפי עור מומלץ לתכנן רק עם תום תהליך ההרזיה, ולאחר שהמשקל החדש נשמר למשך מספר חודשים. פעמים רבות אנשים יורדים במשקל ולאחר מכן עולים בחזרה, ולכן מומלץ להמתין תקופה מסוימת, ורק אז להתחיל את הליך הסרת העור העודף.

ד"ר ויסמן מתמחה בניתוחי הסרת עור ומציע מגוון טכניקות להסרה מדויקת, עם מינימום צלקות ומקסימום מראה טבעי ויפה. האפשרויות הניתוחיות נשקלות על ידי ד"ר ויסמן לאחר בחינת העור והתוצאות הרצויות, כאשר כל מקרה הוא לגופו. רק לאחר אבחון מעמיק הכולל בחינת ממצאי הבדיקה, הנתונים הבסיסיים וציפיות המטופל, ניתן להתאים את סוג הטכניקה ואופי הניתוח.

לקביעת פגישת יעוץ

דילוג לתוכן